ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

Adil i Marija Serifovic-Ne spominji ljubav

Ne spominji ljubav dok
biramo strane i trazimo 
reci al davno ih nema 
ne spomijnji ljubav dok
zivimo dane od slave
starih uspomena.
Ne spominji ljubav dok
pakujem stvari i rasipam
srce po podu tvog stana
ne spominji ljubav jer 
sve sto se kvari bila je
varka i obmana
Odalji telo samo od mog tela 
ostavi tugu nek je moja cela
daleko,daleko da rastavim
i ovu mrznju od ljubavi.

Odalji telo samo od mog tela
ostavi tugu nek je moja cela
daleko,daleko mi srce od tvog 
rastavi i ovu mrznju od ljubavi 

Ne spominji ljubav tvoj 
pogled me vredja ti nikada
nisi celu sebe dala
ne sapominji ljubav jer
teska su ledja da nose
jos snova sto si izdala
ne spomnji ljubav dok 
pakujes stvari i rasipas
slike po podu mog stana
ne spominji ljubav jer sve
sto se kvari bila je 
varka i obmana.

Odalji telo samo od mog tela 
ostavi tugu nek je moja cela
daleko,daleko da rastavim
i ovu mrznju od ljubavi.

Odalji telo samo od mog tela
ostavi tugu nek je moja cela
daleko,daleko mi srce od tvog 
rastavi i ovu mrznju od ljubavia

Nema komentara:

Objavi komentar