ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET! Boban Rajovic-Pricaj mi o sebi

Zaobišle nas godine
u svakoj oči traže te
imena što smo smišljali
sad vašoj djeci dajete.

Besmrtna moja ljubavi
ko te ima, ima sve
propalice kao ja
nigde mir ne nalaze

Pričaj mi o sebi
moj je život drama
pričaj mi o sreći
što je sad pred vama
Pričaj mi o djeci
pričaj a sve znam
samo nemoj da me
Pitaš kako sam

Zaobišle nas godine
u svakoj oči traže te
al' samo kiša, snijeg i led
svud' u stopu prate me.

Besmrtna moja ljubavi
vrijedan sam te najmanje
propalice kao ja
kasno stigne kajanje

Pričaj mi o sebi
Pričaj mi o sreći
Pričaj mi o djeci
Samo nemoj da me pitaš kako sam.

Pričaj mi moj je život drama
Pričaj mi o sreći
Što je sad pred vama
Pričaj mi o djeci
Pričaj al sve znam
Samo nemoj da me pitaš kako sam

Nema komentara:

Objavi komentar