ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET! Dj Kissko Feat.Juice & Jovan Perisic-Opila me


Opila me tvoja haljina
stojis medju svima neodoljiva
Opila me tvoja oka dva
Vise neznam tko sam ja
Opila me, opila me haljina

Ne gledaj me tako
Vec te zelim jako
Zelim te jako zlo i napako
Ja kako zelim s tobom
krevet da delim
i sve do soba ja
gledam tvoje noge

Da li ti zelis da
drugoj srce poklanjam
nisi normalna 
kada znas sta osecam
ovu noc ti i ja
makar bila poslednja
uska haljina
tako si jedinstvena

Opila me tvoja haljina
stojis medju svima neodoljiva
Opila me tvoja oka dva
Vise neznam tko sam ja

Opila me tvoja haljina
stojis medju svima neodoljiva
Opila me tvoja oka dva
Vise neznam tko sam ja

U klubu nisi jedina
jos par opasnih ima
ali za mene mila
najbolja si riba

Da li si ikada
nekom srce uzela
nisi normalna 
kada znas sta osecam
ovu noc ti i ja
makar bila poslednja
uska haljina
tako si jedinstvena

I kad pomislim da je gotovo
eto tebe pored mene ponovo

I kad pomislim da je gotovo
izgedas mi tako neodoljivo

I kad pomislim da je gotovo
eto tebe pored mene ponovo

I kad pomislim da je gotovo
izgedas mi tako neodoljivo

Opila me tvoja haljina
stojis medju svima neodoljiva
Opila me tvoja oka dva
Vise neznam tko sam ja

Opila me tvoja haljina
stojis medju svima neodoljiva
Opila me tvoja oka dva
Vise neznam tko sam ja

Nema komentara:

Objavi komentar