ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET! Igor Vukojevic i Goca Trzan-Pedeset

To samo je uzrok moga loseg dana 
kada iz hira ti besna lupim vrata stana 
ja zamislim tudji zagrljaj 
a srce naglas kaze ‘stoj’ 
jer dozivotno ti si moj 

Sto odluke moje nikad nisu cvrste 
zato u oci me uvijek gledas kroz prste 
ja zamislim tudji zagrljaj 
a srce naglas kaze ‘stoj’ 
jer dozivotno ja sam tvoj 

Pedeset se puta dnevno uhvatim 
kako bez rijeci odlazim 
u neki zivot mnogo bolji 

Do deset kad luda glava izbroji 
shvatim da zivot postoji 
samo kad srcu je po volji 

Sto odluke moje nikad nisu cvrste 
zato u oci me uvek gledas kroz prste 

Ja zamislim tudji zagrljaj 
a srce naglas kaze ‘stoj’ 
jer dozivotno ja sam tvoj 

Pedeset se puta dnevno uhvatim 
kako bez rijeci odlazim 
u neki zivot mnogo bolji 

Do deset kad luda glava izbroji 
shvatim da zivot postoji 
samo kad srcu je po volji

Nema komentara:

Objavi komentar