ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET!! Enes Ukic-Ne mogu


Kuda sad na istok il' zapad 
Ne znam ni ja sam 
Iz njenog zivota ja sam protjeran 
Nista osim duse nisam imao da dam 

Kome sad da na vrata dodjem 
I da pokucam 
Pored koga da se spustim umoran 
Cije oci kad se budim ja da ugledam 

Ne mogu, 
Ne mogu se navici da zivim sam 
Ne znam vise sta je biti radostan 
Uzalud da zivim kada zivot ne osjecam 

Ne mogu, 
Ne mogu se navici da zivim sam 
Ne znam vise kad je noc, a kad je dan 
Izgubljen ko dijete, ja sam napusten i sam 

Kad se u sebe povucem 
Opet tebe nadjem 
Iz ovog svijeta tame kako da izadjem 
Puteva je mnogo, ali svaki tebi vodi me 

Ne mogu, ne mogu se navici da zivim sam 
Ne znam vise sta je biti radostan 
Uzalud da zivim kada zivot ne osjecam 

Ne mogu, ne mogu se navici da zivim sam 
Ne znam vise kad je noc, a kad je dan 
Izgubljen ko dijete ja sam napusten i sam 

Ne mogu ... 

Nema komentara:

Objavi komentar