utorak, 17. ožujka 2015.

NOVITET!! Jana-Ostavljam (2015)


Gospodo sto ste me
gledali do sad,gledali sate
sto ste me slusali do sad
slusali, jos koji tren sam tu
ubrzo cu otici

Potpuno svesna sam
da za to sada spremni niste
ali bez mene cete se
vec nekako navici


Ostavljam i ne pitam
da ne bih bila ostavljena
i udaram po sujeti
neka se pita što me nema,

Ostavljam jer uvek sam
bez reči bila ostavljena
i zašto da me ponizi
kada vec znam šta mi se sprema

Gospodo sve sto smo
pricali do sad , pricli smo
sto smo se sejali, sejali
nece osmeh moj on vise videti

Potpuno svesna sam
da za to sada spremni niste
ali bez mene cete se
vec nekako navici


Ostavljam i ne pitam
da ne bih bila ostavljena
i udaram po sujeti
neka se pita što me nema,

Ostavljam jer uvek sam
bez reči bila ostavljena
i zašto da me ponizi
kada vec znam šta mi se sprema

Nema komentara:

Objavi komentar