ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET! Sako Polumenta-Pecat Ljubavi


Noc kao stvorena za nas
muzika tvog srca me opija
moja je ceznja more sna
a zudnje tvoje strasti otrova

Ti mrzis svaki strah 
i sumlju pretvaras u prah
i kao skoljka se 
do kraja meni otvaras

Nocas kupi me ljepotom ko sto znas
i ritam kojim disem tijelom osjecas
pusti da ti gram po gram njeznost dam
i ostanem ti u srcu zapisan

Tvoj pecat ljubavi ja znam
nevidljivo nosim na usnama
ko izbacen kamen sto
pada na tlo
tebi se vracam ja

Ti mrzis svaki strah 
i sumlju pretvaras u prah
i kao skoljka se 
do kraja meni otvaras

Nocas kupi me ljepotom ko sto znas
i ritam kojim disem tijelom osjecas
pusti da ti gram po gram njeznost dam
i ostanem ti u srcu zapisan

I nocas kupi me ljepotom ko sto znas
i ritam kojim disem tijelom osjecas
pusti da ti gram po gram njeznost dam
i ostanem ti u srcu zapisan

I nocas kupi me ljepotom ko sto znas
i ritam kojim disem tijelom osjecas
pusti da ti gram po gram njeznost dam
i ostanem ti u srcu zapisan

Nema komentara:

Objavi komentar