četvrtak, 19. ožujka 2015.

NOVITET!! Vlado Mamuza-I tako


Probao sam nocas leci nesto ranije 
al mi srce stvarno lupa ne znam sta mu je
Noc me zove i ne da mi da se opustim 
da slucajno nesto dobro ne propustim

Morao sam da se sredim i namontiram 
da u ova cetiri zida ne eksplodiram
Vraticu se vrlo brzo jutro blizu je 
a ako nema me nemojte da brinete
To je samo siva faza nocu kao kamikaza 
ljubim jednu drugu trecu ma ne stedim se i necu


I tako ja 
nocu nemam mira 
ma samo nek se svira, 
ne dam nikom da me nervira 
i opet zovem turu svima 
nazdravljam sa drugovima 
zivim zivot punim plucima

Morao sam da se sredim i namontiram 
da u ova cetiri zida ne eksplodiram
Vraticu se vrlo brzo jutro blizu je 
a ako nema me nemojte da brinete
To je samo siva faza nocu kao kamikaza 
ljubim jednu drugu trecu ma ne stedim se i necu


I tako ja 
nocu nemam mira 
ma samo nek se svira, 
ne dam nikom da me nervira 
i opet zovem turu svima 
nazdravljam sa drugovima 
zivim zivot punim plucima

Nema komentara:

Objavi komentar