ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET! Sara JO-Mahovina




Nikako pogled da ti uhvatim
hodamo na prstima
pricaju zidovi al ne  lose ko mi
mi se borimo s duhovima

Uvlaci se strah
u zivot moj i u glas
i pada prasina
na ovu ljubav i na nas

Ako odes mi sad
neka nestane sve
sutra jutrom mi nece
biti pametnije

Bolje pogazi rec
koja boli do dna
zato srce se hvata za bol
ko mahovina

Ne mozes meriti ko je kog
prvi tu zavoleo
samo ja znam koliko si
u toj ljubavi zavoleo

Uvlaci se strah
u zivot moj i u glas
i pada prasina
na ovu ljubav i na nas

Ako odes mi sad
neka nestane sve
sutra jutrom mi nece
biti pametnije

Bolje pogazi rec
koja boli do dna
zato srce se hvata za bol
ko mahovina

Ako odes mi sad
neka nestane sve
sutra jutrom mi nece
biti pametnije

Bolje pogazi rec
koja boli do dna
zato srce se hvata za bol
ko mahovina

Nema komentara:

Objavi komentar