ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

NOVITET!! Cvija -Bogu hvala(Official video)


I kazem Bogu hvala
I kazem Bogu hvala
I kazem Bogu hvala
Sto mi te tako lepu da
I sto nocu sanjas
iste snove kao ja

I kazem Bogu hvala
Sto mi te tako lepu da
I sto nocu sanjas
iste snove kao ja

A bacam karte sve na stol
Jer jedno sada dobro znam
I da ima ih jos sto
Ja bi znao da si ta

Ma evo dajem sve na to
Jer jedno sada dobro znam
Ma i da ih je tu milion
Ja bi znao da si prava

I kazem Bogu hvala
Sto mi te tako lepu da
I sto nocu sanjas
iste snove kao ja

I kazem Bogu hvala
Sto mi te tako lepu da
I sto nocu sanjas
iste snove kao ja

Zivot je ljubav ne novac
Tudja il moja
Tuga il borba
i dal ce na kraju zasvirat
trube il zvona

A mi smo u gradu demona
Gde slabo znaju za srecu
A ti si mi svetlo u mraku
Kao da upalim svecu
a vrti se svet ko da je nas
Ti pakao pretvoris lako u raj
Zato ponekad bi hteo da znas
ti si pocetak ti si moj kraj

I kazem Bogu hvala
Sto mi te tako lepu da
I sto nocu sanjas
iste snove kao ja

I kazem Bogu hvala
Sto mi te tako lepu da
I sto nocu sanjas
iste snove kao ja

Nema komentara:

Objavi komentar